سئو سایت فروشگاهی در یاهو

سئو سایت فروشگاهی چیست؟ آموزش سئو فروشگاه اینترنتی سازیتو

بهترین ابزارهای کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند. لایسنس kwfinder را می‌توان با پرداخت هزینه ریالی از سایت‌های ایرانی خرید و استفاده کرد. علاوه بر این، بهینه سازی محتوای شما برای سئو یاهو آسان تر از سایر موتورهای جستجوی محبوب است. این پلتفرم از الگوریتم های به روز رسانی مکرر مانند گوگل استفاده نمی کند. در واقع، وجود دارد دستورالعمل های بسیار ساده برای سایت هایی که می خواهند رتبه بالایی کسب کنند. برای ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌ساز سازیتو، لازم نیست نگران مسائل فنی و تخصصی طراحی سایت فروشگاهی باشید.

نهایتاً هم یک گزارش کامل و جامعی در پایان به شما ارائه خواهد شد تا مراحل پیشرفت کار خودتان را بر اساس اقدامات این مجموعه شاهد باشید. ممکن است قبلاً در چندین مکان بدون لینک دادن، اسم برند شما ذکر شده باشد. سپس یک ایمیل بفرستید و از آنها بخواهید که با ذکر نام، به سایت شما لینک دهند. تگ نوفالوو؛ یکی از دستورالعمل‌هایی است که گوگل قطعا از آن چشم‌پوشی نمی‌کند. این ویژگی‌های ظاهری به خاطر استفاده از schema markup به نتایج سایتتان اضافه می‌شود. برای هر دسته، زیرشاخه، برند و غیره از الگوی منحصربه‌فردی استفاده کنید.

طبق تصویر زیر می توانید نمونه های بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. همچنین با کلیک روی هر یک از این کلمات، باز هم نمونه های بیشتری به شما پیشنهاد خواهد شد. دستورالعمل های یاهو چندین روش مختلف را برای سئوی تصویر مورد بحث قرار می دهد. متن جاسازی شده می تواند مانع از ایندکس صحیح محتوای شما توسط موتور جستجو شود. در عوض، باید متن و URL های خود را در قالب HTML ذخیره کنید تا یاهو بتواند آنها را به درستی مشاهده کند.

برای محصولات خود بخش دیدگاه‌ها را فعال کنید تا کاربران بتوانند بعد از خرید آن محصول نظرات خود را به اشتراک بگذارند. SEMRush می تواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی نادیده گرفته شده و کم استفاده شده که می توانید از آنها برای افزایش ترافیک و تبدیل استفاده کنید را پیدا نمایید. به عنوان یک مالک سایت اینترنتی، ممکن است وسوسه شوید که در محتوا صرفه جویی کنید یا ممکن است توضیحات محصول را محتوای کافی در نظر بگیرید. سرعت بارگذاری صفحه به عوامل مختلفی مانند سرور سایت، حجم فایل‌های صفحه و حجم تصاویر بستگی دارد. کیبورد کنیبالیزیشن (keyword cannibalization) هنگامی رخ می‌دهد که برای یک کلمه کلیدی بیش از یک صفحه را بهینه کرده‌اید. صفحات یتیم چه هستند؟ صفحاتی که هیچ لینک داخلی به آن‌ها داده نشده است.

مهم‌ترین عوامل بهبود سرعت سایت به انتخاب هاست و کدنویسی سایتتان بستگی دارد. عامل موثر دیگر در کاهش سرعت سایت‌؛ استفاده از تصاویر با حجم بالا است که با روش‌هایی باید بهینه شود. Google از اسکیمای بردکرامپ در محتوای یک صفحه وب برای دسته‌بندی اطلاعات صفحه در نتایج جستجو استفاده می‌کند. سایت‌های فروشگاهی طراحی شده با وردپرس سازگاری قابل قبولی با اصول سئو دارند. بطور کلی یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس سازگاری عالی این سیستم مدیریت محتوا با گوگل است.

ایجاد یک ساختار اطلاعاتی مناسب برای سایت فروشگاهی می‌تواند تفاوت بسیاری بین شما و رقبایتان ایجاد کند. به دلیل تعدد صفحات ایجاد شده توسط محصولات، توجه به ساختار اطلاعاتی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو در سئو فروشگاهی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وبسایت‌ها عمدتا در این است که در سایت‌های فروشگاهی هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از این محصولات ویژگی‌های مشابهی دارند. یکی دیگر از نکات مهم در آموزش سئو سایت فروشگاهی، پنهان کردن محصولات ناموجود از دید کاربر است. فرض کنید وارد یک سایت فروشگاهی می شوید که بیش از 60 درصد محصولاتش ناموجود باشد؛ قطعا احساس بدی نسبت به این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

در ماه مه ۲۰۲۱، گوگل معیارهایی را برای سنجش سرعت سایت معرفی کرد و از سرعت سایت به عنوان یکی از فاکتورهای سئو و رتبه بندی رونمایی کرد. با این کوئری؛ تمام صفحاتی که به کلمه کلیدی مربوط می‌شوند؛ لیست می‌شوند. در بین صفحاتی که لیست شده‌اند بررسی کنید که بیش از یک صفحه سایتتان برای یک کلمه کلیدی بهینه نشده باشد. درصورتی که هیچ محتوای متنی در صفحه نباشد فقط باعث زحمت الگوریتم می‌شود. شما باید برای کسب رتبه در صفحات دسته‌بندی و محصولاتی که دارای عبارات رقابتی کمتری هستند تمرکز کنید. احتمالا به فکر رتبه گرفتن در کلمه‌ کلیدی مثل “لباس مردانه” هستید که واضح‌ترین کلمه کلیدی‌ است که می‌توانید آن را هدف قرار بدهید.

خود سئو برای اینکه یک عبارت کلیدی در رتبه های بالای نتایج جستجو به دیگران نمایش داده شود کاربرد دارد. اما مزایای این فرایند برای سایت های فروشگاهی کمی متفاوت تر و البته مهم تر است. فرآیند کاری سئو سایت فروشگاهی مجموعه سرو نقره‌ای به‌طور جامع شامل چندین مرحله کلیدی است. ابتدا، تیم ما تحلیل دقیقی از وضعیت فعلی سایت انجام می‌دهد تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کند. – لینک‌های داخلی باعث می‌شود موتورهای جستجو بهتر سایت شما را خزش (Crawl) کنند و کاربران به راحتی به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین، تلاش کنید تا لینک‌های خارجی با کیفیت به سایت شما اشاره کنند، زیرا این موضوع اعتبار سایت شما را افزایش می‌دهد.

ابزار SEMrush به شما کمک می‌کند تا بدانید که رقبای شما از چه کلمه‌های کلیدی استفاده کرده و رتبه کسب کرده‌اند. لینک‌سازی شکسته یکی از موثرترین و آسان‌ترین تاکتیک‌های لینک‌سازی است. این موضوع با استفاده از یک افزونه مرورگر مانند Check My Link برای جستجوی وب‌سایت‌های موجود در جایگاه شما برای لینک‌های شکسته کار می‌کند. بدین ترتیب صفحاتی را بررسی می‌کنید که به آن‌ها لینک داده‌اید یا مقاله‌ای منتشر کرده‌اید. برای اینکه ایده‌ای در مورد کارهایی به دست آورید که می‌توانید برای بهبود سرعت سایت خود انجام دهید، به ابزار PageSpeed Insights Google بروید و URL خود را وارد کنید. گوگل به شما برای موبایل و دسکتاپ از ۱ تا ۱۰۰ امتیاز می‌دهد و مراحلی را برای افزایش سرعت بارگذاری به شما ارائه می‌دهد.

در ابتدا باید کلمات کلیدی مدنظرتان را در گوگل جستجو کنید و بررسی کنید کاربران شما چه عبارت‌هایی را برای دسترسی به محصولات شما جستجو میکنند. Yoast بهینه سازی سایت ها  را با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، بسیار آسان می کند. محتوای شما فرصتی است تا به مشتریان اجازه دهید که برند شما را به گونه ای بشناسند که مستلزم فروش نباشد. همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتر و دریافت بک لینک بیشتر است. برخی از سایت های اینترنتی هم به صورت تخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می کنند، این سایت ها هم می توانند ایده های حرفه ای و تخصصی تری برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با محصول به شما ارائه دهند. حال بیایید به چند روش برای بهبود تجربه کاربری یا همان UX در سایت خود نگاهی بیندازیم که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

توصیه می کنیم بیش از حد از کلمات کلیدی در متادیسکرپشن استفاده ننمایید. در ضمن استفاده از عبارت های توصیفی جذاب مثل ارسال رایگان، همراه با تخفیف، بهترین قیمت بازار، با کیفیت بالا و… در توضیحات متای خودتان می تواند برای سئو سایت فروشگاهی شما مؤثر باشد. در این دو نوع معماری با تقسیم یکسان آتوریتی بین صفحات دسته بندی، دسته بندی فرعی یا زیر دسته ها و محصولات به کسب رتبه صفحات در گوگل و بررسی و ایندکس آنها کمک می کنیم . در ضمن با این نوع معماری، کاربران هم احساس راحتی بیشتری با سایت شما دارند و به راحتی می توانند محصول مورد نظر خودشان را پیدا کنند. یعنی در مورد دسته بندی های اصلی و دسته بندی های فرعی خود زیاده روی نکنید.

کلمات کلیدی شما باید به طور طبیعی در متن عنوان و متا دسکریپشن قرار بگیرند. اگر نامناسب به نظر می رسند یا کار کردن با آنها دشوار است، ممکن است بهتر باشد کلمات کلیدی انتخابی خود را دوباره ارزیابی کنید. اکنون که می دانید ابتدا چه صفحاتی را می خواهید بهینه سازی کنید، بیایید تصمیم بگیریم که چگونه می خواهیم صفحات خود را در کل سایت نام گذاری کنیم. توصیه ما به شما این است که در تگ تایتل از عبارت های جذابی مثل ارزان ترین، بهترین کیفیت، گارانتی و با ضمانت، خرید راحت، قیمت مناسب و… استفاده نمایید. با اینکه این یک قانون کلی مناسب است (مخصوصا برای سایت‌های فروشگاهی کوچکتر)، اما همیشه تنظیم ساختار آدرس‌ها به این صورت امکان‌پذیر نیست، به خصوص برای سایت‌های بزرگ. باید صفحات دسته‌بندی و محصولتان تا آنجا که ممکن است به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گیرند.

سپس می توانید با آن سایت ها تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن به محتوای شما پیوند دهند. از طرف دیگر، می توانید از پست مهمان برای ایجاد بک لینک بیشتر استفاده کنید. این‌ها می توانند معدن طلایی برای ایده‌های کلمات کلیدی باشند، به خصوص زمانی که از قبل چند کلمه کلیدی اساسی در ذهن دارید.از کلمات کلیدی دم بلند که معمولاً سه تا چهار کلمه هستند استفاده کنید. بله، سیگنال های اجتماعی از پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام می توانند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر مثبت بگذارند. تگ عنوان صفحه یا تگ H1 باید کلیدواژه را تا حد امکان نزدیک به ابتدا داشته باشد.

از آنجایی که لینک های شکسته می توانند به سئو آسیب وارد کنند، این یک راه حل سودمند برای هر دو طرف است. آنها می توانند یک لینک خراب را اصلاح کنند و شما یک بک لینک دریافت می کنید. بهبود رتبه‌بندی و قابلیت استفاده بهتر به نوبه خود منجر به بازدیدکنندگان مکرر و افزایش تبدیل می شود که  هر دوی اینها چیزهای شگفت انگیزی برای یک سایت فروشگاهی می باشند. تم های واکنش گرا می توانند تجربه کاربری را تا حد زیادی بهبود بخشند و بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارند. از آنجایی که گوگل به زمان ماندگاری در صفحه به عنوان نشانه ای از ارزش یک سایت نگاه می کند، داشتن سایتی که به راحتی قابل پیمایش و خواندن باشد، می تواند رتبه بندی را بهبود بخشد. بسیاری از سایت‌های تولیدکنندگان محصولات؛ تمامی فروشگاه‌های (آنلاین و آفلاین) که محصولات آن‌ها را می‌فروشند؛ فهرست می‌کنند و به آن‌ها بک لینک نیز می‌دهند.

در ادامه نیز عبارت‌های url را میتوانید مشاهده کنید که خلاصه شده‌اند و نیازی نیست تمام عبارت‌هایی که در عنوان نوشته میشود در url نیز وجود داشته باشد و فقط از عبارت اصلی در url استفاده شود کفایت میکند. در صورتیکه فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس ساخته باشید بله این امکان وجود دارد و شما به راحتی میتوانید تمام مراحلی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت پیاده سازی کنید. یکی از نکات مهم دیگر زمان نوشتن محتوای رپورتاژ این است که رپورتاژ شما به هیچ عنوان نباید تبلیغاتی به نظر برسد چون عموم مردم به تبلیغات گارد دارند! بنابراین سعی کنید برای افزایش بازدید رپورتاژ خود در سایت مقصد نکته یا ترفندی را به کاربر ارائه دهید تا بازدید آن مقاله بالا باشد. چون هرچقدر بازدید رپورتاژ شما بالاتر باشد اعتبار بیشتری را کسب خواهید کرد. در لیست رو به رو شما میتوانید چک لیست مراحل سئو سایت فروشگاهی را مشاهده و آن را برای خود دانلود کنید تا از روند کامل سئو یک وب سایت فروشگاهی آگاه شوید.

در دنیای پویای تجارت الکترونیک، تسلط بر سئو سایت فروشگاهی فقط یک مزیت نیست. این یک ضرورت است از بهینه سازی کلمات کلیدی گرفته تا ادغام رسانه های اجتماعی، هر جنبه ای در ارتقاء فروشگاه آنلاین شما نقش دارد. همانطور که سفر سئو خود را آغاز می کنید، به یاد داشته باشید که استراتژی درست با روند صنعت و رفتار مصرف کننده تکامل می یابد. سرچ کنسول یک ابزار مهم در سئوی سایت است که گوگل به رایگان در اختیار کاربران قرار داده. در واقع تا وقتی سایت‌تان را در این ابزار ثبت نکنید، گوگل آن را خیلی جدی نمی‌گیرد. همینطور این ابزار به شما کمک زیادی در سئو کردن سایت فروشگاهی‌تان می‌کند.

با توجه به همین موضوع گوگل به وجود آن اهمیت داده و به عنوان یکی از فاکتورهای سئوی فروشگاه اینترنتی در نظرش گرفته. محتوای بلاگ همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا کلمات کلیدی طولانی‌تر و کمتر رقابتی را هدف قرار داده و به بهبود رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو کمک کنید. سرو نقره ای خدمات دیجیتال مارکتینگ برای سئو سایت های فروشگاهی به صورت آنلاین و آفلاین که در دسته خدمات بازاریابی و فروش است ارائه می دهد. یعنی شما با تماس با شرکت سرو نقره ای برای مشاوره سئو سایت فروشگاهی خود می توانید استراتژی کسب و کارتان را نیز به صورت اصولی دریافت کنید. بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات سایت فروشگاهی می‌تواند به ماندگاری کاربران و افزایش تعامل آن‌ها کمک کند.

ابتدا صفحاتی که مدت زیادی بازدید نداشته و فروشی از آنها ندارید را حذف کنید؛ یادتان باشد که آدرس آنها را به مرتبط ترین صفحه از سایت ریدایرکت کنید. برچسب های سایت فروشگاهی علاوه بر اینکه در سئو سایت می توانند تاثیر مثبتی داشته باشند، از جهاتی به ضرر سایت هم خواهند بود. برای جلوگیری از لینک های شکسته باید آدرس صفحات خود را با دقت انتخاب کنید و سعی کنید در آینده نیز آن ها را تغییر ندهید. زمانی که آدرس یک صفحه تغییر می کند، کاربران با صفحه 404 روبه رو می شوند. همین مسئله نه تنها کاربران را ناراضی می کند، بلکه رتبه شما در کلمات کلیدی مربوط به آن صفحه نیز از دست خواهد رفت.

اکثر صفحات دسته‌بندی مستقیما بدون مقدمه به محصولات می‌رسند که برای گوگل ایده‌آل نیست. بهترین کار این است که حداقل یک مقدمه ۳۰۰ کلمه‌ای داشته باشید و کلمه کلیدی خود را حداقل ۲-۳ بار درج کنید. اما اینکه دقیقاً کدام کلمات کلیدی مناسب شما هستند، نیازمند تحقیق دقیق است. محصولات خود را به گروه‌هایی منطقی تقسیم کنید، مثل دسته‌بندی‌های "کفش‌های ورزشی"، "کفش‌های مجلسی" و "صندل‌های تابستانی". این‌گونه هم کاربران و هم موتورهای جستجو متوجه خواهند شد که در کدام بخش از سایت، به دنبال چه چیزی بگردند. با فعال کردن HTTPS، به کاربران خود نشان می‌دهید که اطلاعات آن‌ها امن است و این برای گوگل نیز اهمیت زیادی دارد.

در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد خرید خود را از طریق جستجو در بستر وب انجام می‌دهند، حضور در رتبه‌های اول نتایج جستجو (SERP)، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. در واقع اگر سئو سایت فروشگاهی شما به درستی اتفاق بیفتد، می‌توانید سرمایه قابل توجهی را برای کسب‌وکار اینترنتی خود جذب کنید. براساس آمار منتشر شده در سایت Search Engine Land،اغلب کسب‌وکارها بین 10 تا 15 درصد از درآمد خود را به‌عنوان بودجه تبلیغات در دنیای دیجیتال درنظر می‌گیرند؛حدود 40 درصد از این بودجه مختص سئو است! اما سایت‌های فروشگاهی معتبر چگونه موفق به کسب این اعتبار شده‌اند؟ چه معیاری شما را تبدیل به یک سایت فروشگاهی معتبر می‌کند؟ سئو سایت فروشگاهی، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای اعتباربخشی به کسب‌وکار شماست. اگر قصد دارید تا اطلاعات کاملی در مورد سئوی سایت فروشگاهی و نحوه انجام آن به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید انجام این کار در تک‌تک صفحات سایت شما برایتان سخت است، سعی کنید از مهم‌ترین صفحات شروع کنید. اکثر افراد یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوند و در شروع کار؛ روی رتبه گرفتن در عبارات پر جستجویی که فوق‌العاده رقابتی هستند برنامه‌ریزی می‌کنند. این صفحات به عنوان محتواهای تکراری در سایت شما شناخته خواهند شد؛ برای حل این مشکل باید در تمامی صفحاتی که بازدید نداشته و محتوای تکراری در آنها قرار دارد، تگ noindex قرار دهید. محتواهای تکراری توسط الگوریتم پاندا شناسایی شده و می تواند شما را جریمه کند. البته شما می توانید با استفاده از تگ کنونیکال، از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

برای مثال کاربران برای جستجو و خرید یک محصول عبارت "خرید ..." یا "ارزان ترین ..." را جستجو می کنند. در یک فروشگاه اینترنتی محصولات باید تحت دسته بندی های مرتبط خود قرار گیرند. به این مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند. بنابراین توجه کنید که محصولات در دسته بندی های مرتبط خود قرار گیرند. اما این را هم باید در نظر بگیرید که نباید یک آدرس چندین کلمه کلیدی را در بربگیرد. برخی تا 7 کلمه را نیز مجاز می دانند، اما بهترین راه، استفاده کمتر همه کلمات کلیدی در یک صفحه است.

دلیل آن این است که معماری سایت و URL های شما باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرند. اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. راستی در آخر اگر دوست دارید فروشگاه اینترنتی بسازید یا فروشگاه‌تان را به فروشگاه ساز پرتال انتقال بدهید، می‌توانید از تست 7 روزه و رایگان فروشگاه ساز استفاده کنید. صفحه 404، آن صفحه‌ای از سایت شماست که قبلا وجود داشته و سپس حذفش کرده‌اید، اما الان کاربر با ورود به لینک آن، به یک صفحه خالی می‌رسد. لینک شکسته هم لینکی است که به یک صفحه 404 چه در سایت شما و چه سایت دیگران می‌رسد.

ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین مرحله سئو داخلی برای سئو وبسایت فروشگاهی، تحقیق و جستجو درباره کلمه کلیدی است. چون بدون وجود کلمه کلیدی، به هیچ عنوان نمی‌توان بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی محصولات در سایت‌های فروشگاهی را انجام داد. سئو سایت فروشگاهی چیست؟ سئوی فروشگاهی فرآیند بهبود رتبه بندی ارگانیک فروشگاه آنلاین و دیده شدن آن در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است. اگر سایت شما فروشگاهی است باید دسته بندی ها کامل باشد و محصولات هرکدام در دسته بندی خود قرار گرفته شود. در سئو فروشگاهی ابتدا باید دسته بندی محصولات کاملا سئو شده باشد و سپس به سراغ بلاگ و یا همان مجله سایت بروید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/